cornelia in the house !♥

hellow anias blogg läsare , det är cornelia här :D nu gästbloggar jag liite här då . idag så gjorde jag och ania typ ingenting-.-' typ spruta vatten på varanndra och gjorde en cesarsallad till oss , fast vi hgade ingen sallad så det fick bli :pasta, chicken , tomater (fast bara i min) , paprika och gurka (: hehe . sen typ gick vi ner och jag börja packa mina saker tills landet och båten , eftersom vi ska åka imorgon xd . sen så när jag hade tagit fram kläder och sånt så sa anias pappa , att vi inte skulle åka imorgon för dom han inte sätta i båten idag . haha . så ania lacka ur , hehe . men sen efter ett tag sa anias mamma att vi skulle åka imorgon , då va det bara att kasta i sakerna igen , haha .  men aja . sen stack vi till solberga och bada . det va ganska mycket folk där . men aja , jag och ania kanske inte kommer kunna blogga på ett tag , eftersom vi inte kommer hem förnst söndag . :( men jag kanske tar med en data , en mini laptop ;) imorgon så lägger jocke och susanne i båtenm , fyfan vad skoj , sen så fölljer jag ochh ania med susanne och handlar , då ska vi handla godis , läsk , chips och massa annat gått tills båt turen . jag och ania kommer ofc sitta längst fram , :D men imorgon händer det väl inte så mycket mer , jag och ania har bord på högmarsjökrog , vi ska äta middag dag , bara hon och jag , så det blir trevligt , girls night out . yeah . sen så lämnar susanne poch jocke av oss innna så tar vi väl cykel dit , ania får cykla , jag får sitta på paket hållaren , eller tvärt om . så det blir najs . men ska se på ugly betty nu :D jag och ania har bestämmt att sova as länge imorgon ! haha :D ha det bra !
checka gärna in min blogg om ni har lust :D : http://corneliabergman.blogg.se
Anias bästis , Cornelia :D <3

de e jag :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0