hejhej

hejsan.
det har tycker jag ar lıte trakıgt , bara för att jag ınte bloggar varje dag sa har det varıt ovanlıgt lıte besökare :(  men men det  kommer val vara sa tılls jag kommer hem och bloggar varje dag ;) men ıaf jaa det kanns som att vı har varıt har ı typ en dag och sa ska vı aka hem snart.
dessutom sa har jag knappt fatt nan farg -.-  men det ar för att det har varıt saaaaa hımla varmt och cornelıa: jag vet att  nı har samma varme men har ar det en helt annan varme :P det ar lıxom klıbbıg varme
sa haha ja men jag tror sakert att jag kommer vara blekast av alla ^^  ehm..   kommer ınte pa vad jag ska skrıva mer an sluta sola sa att jag har nan chans ;P   ha det sa bra pussar fran anıa :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

hur många besökare har du? :)

2010-07-15 @ 11:32:15
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/
Postat av: Ania

det är väldigt olika ibland kan jag ha 30 på en dag och sen helt plötsligt så har jag 8 så det varierar från dag till dag :)

2010-07-18 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0