hemma i skärgårdsstad :)

hej.
gud va skönt å äntligen vara hemma , men det jag tycker är jobbogast just nu är att det är så j.vla mycke getingar och äckliga kryp -.-'   haha aa...   men jag lägger in bilderna nu på en gång för jag kommer inte på nåt å säga.

på planet :)

på bussen ;)

första kvällen

mamma


henkes turkiska ullared :P

åååh jag vill tillbaka !


pappa och mostafa ;P

en magdansös

haha ^^


hah

våran lilla hörna där vi bodde :)

en katt som vi matade hahaha den var helt galen dom sista dagarna då hade vi ingen korv kvar

mamma stackaren som låg inne på en säng mer än hon var ute i solen stackarn :(

nu går det inte att rotera den så den får vara sådär -.-
men jag köpte iaf en hood tröja , en tub top, strumpor armband , trosor och sen köpte jag flip flops och örhängen men dom är inte med på bilden :)

varför sitter jag inne i vardagsrummet när jag kan gå ut i solen ?    nej nu går jag ut för tusan !
hahahaha nej då men nu har ni fått se turkiet 2010 så hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0