inge båt idag -.-'

hejsan.
idag åkte vi aldrig med båten, för vi fick i båten lite sent :)   så idag åkte vi till klipp badet jag conne thindra och magnus.
det var mysigt , vi hoppade från ett litet berg och åt crossiant så aa ;)   sen åkte vi hem till mej igen.
så conne sover här ikväll igen , men vi åker till connes landställe vid tolv halv ett där nånstans med båt :D   då åker vi direkt dit sen åker jag och conne och äter på högmarsö krog bara hon och jag så det ska bli naaajs !   just nu står conne i duschen så då passade jag på att blogga :P   ehm... japp så så är de... ;P   men ni får ha det så bra så ses vi men jag vet inte när ^^



nu går jag och tar en dusch hej då !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0