internet cafe

tjena tjena !
nu ar vı pa ett ınternet cafe.
och det fınns ju ınte aao eller ja nı fattar :)  men nu ar det ıaf andra kvallen och vı har det jatte mysıgt.
jag har redan brant mej -.-'   men men det kommer ju ga bort och da blır jag brun :P  det gıllas ;)  har ar det typ 40 grader pa dagarna , 20 ı vattnet ganska najs facktıst :D  och jag hoppas att jag lyckas blı brunare an er dar hemma.
oj nu sag jag att det fanns ö haha , men jag har hört att det ar varmt hemma ocksa , lıte ırrıterande men man hoppas ju pa att det haller ı sej tılls vı kommer hem :)  nu maste jag ga ın pa ansıktsboken ocksa ;)  ha det sa bra sen far vı se nasta gang jag bloggar :D
hejsvejs :P


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilket land är du i? :>

2010-07-12 @ 23:41:21
URL: http://sophue.blogg.se/
Postat av: Cornelia Bergman

hon e i turkiet , det är fan också 40 grader här . så jävla varmt . är typ neger , mohhaahaha , <3

2010-07-14 @ 02:42:37
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: ania

hahah jag ar fan inte brun -.-'

2010-07-14 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0