shena !

hej !!
idag ska vi typ på nån festival, det är väl lite roligare än bara sitta hemma :)   nu sitter vi och äter frukost jag och michelle.
jag märker att det här blev ett väldigt tråkigt inlägg, men då lägger jag in bilderna från igår när jag, jacob, michelle och julia åkte till centrum för att köpa godis ;)   så fick vi vänta i en halvtimme på bussen sen när vi gick så kom den såklart !    men då fick vi skjuts.
och sen gick vi ut en stund så då tog vi också massa bilder :D  
Njuuuut ! :P

på morgonen ;P

i väntan på bussen ;D

hah ! julia och jacob

haha vi skulle se ledsna ut ^^ (förutom jag)

ja trodde att bilden skulle bli finare :)

dedär suddiga bakom är jag ;)

hahaha michelle :D


nu ska jag gå och klä på mej ;D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0