sorryyy !

heeej !   igår kom vi hem från connes landställe, vi har haft det jätte mysigt men de var lite tråkigt att det har regnat och inte varit så roligt väder :/   men vi gick ju på resaurang iaf haha altt vi hade ätit och druckit blev tillsammans 790 kr.   fatta va mycke kläder man hade fått för de :(   men men, igår när jag kom hem så var janine och liam här och dom sov över :)   igår åt vi tacos, massa godis och jordgubbar.
sen spela vi spel och sen gick jag och la mej vid ett, så de va skönt att gå å lägga sej lite tidigare än va jag och cornelia har ;)   nu har jag duschat och sen ska jag vara barnvakt åt liam.
tror att jag åker hem till janine och är där :D   nej nu går det inte att lägga upp bilderna och jag ska mata liam som precis vakna så jag vet inte om jag kommer lägga upp bildern amen conne kke har några: http://corneliabergman.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0