tillbaka i sverige igen :)

igår tjugo över tre så kom vi till arlanda , och då åkte vi och hämtade bilen som vi hade lämnat på ett ställe så åkte vi hem til mormor och sov för dom bor i uppsala så de var rätt nära :)   vi äter middag här i kväll och sen åker vi hem imorrn tror jag att det var.
jag orkar tyvärr inte lägga upp bilderna nu idag så jag lägger nog in dom imorron eller på vad blir det...?   tisdag haha fick tänka en bra stund men det är inte så många bilder för mamma blv dålig efter tre dar elr nåt sånt och sen i fredags svimma hon och åkte akut ambulans till sjukhuset , så de var nåt nytt !   ligga på turkiskt sjukhus en dag.
men nåra bilder fick jag till och vi har haft det jätte mysigt men de var inge kul när mamma först hade varit dålig så jag och pappa fick gå ut och äta själva och sen äter vi själva en till kväll för då på dan hade hon åkt till sjukan ?!    jaja vi fick några dar tillsammans iaf , hoppas att vädret blir lite bättre eftersom jag måste bli mer brun !!    tycker själv att jag knappt har fått nån färg :P  
HEJ DÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0