Två dagar kvaaaar !

Tänkte göra lite omväxling och börja med bilderna från igår :)

Nella ska alltid ligga på sin kudde i min famn med min cardigan över kroppen ;)

hahah nella klättrar under bordet :P


Cornelia :)

Grim hängde också med ;P

Hedda och Grim ;)

Hedda :P

Jag ser ut som ett mongo måste jag bara säga :)

i bakgrunden står jag , hedda och conne ;)

eh ja så kan man ju också göra ! :P

Nu kan jag berätta vad vi gjorde igår:
Jag satte mej på bussen kvart över tre , hedda och conne skulle hoppa på vid skolan.
Så är dom en halvmeter från busshållsplatsen så kommer bussen och han bara kör förbi !   Då ringer jag conne och hon ba : säg till honom att vi var där han får fan svänga tillbaka !!   så jag gick fram till honom och ba : mina kompisar stog där vid busshållsplatsen !   Han ba: nej det var dom inte , när jag var vid korsningen så sprang dom och vinka så jag ba okej ?   Så sa jag det till conne hon ba men vafaaan !!!   Aja jag frågar mina föräldrar om dom kan skjutsa oss dom kommer nog hem snart.
a så ringer hon tillbaka och säger att dom var påväg , så jag gick och köpte en glass sen kom dom och på bussen så satte sej grim heddas lillebror bakom mej och då trodde jag ju att han skulle till en kompis eller nåt men a så jag gick direkt till ica och sen kom dom och så hedda ba vart är grim ja ba men jag vet inte ?   dom ba a juste vi glömde å säga att han skulle med och ni skulle gå tillsammans jag ba men hur skulle jag ha kunnat veta det ? han sa ju inget hahaha !   men då var vi tvungna att gå på tåget och då stängdes dörrarna precis när conne och hedda skulle på jag ba men herregud ska dom missa tåget nu också ?!   Men dom fick upp dörrarna och när vi kom fram till täby så fick vi vänta på grim sen skulle vi gå och köpa biljetter men då fanns det bara en kvar !   åh verkligen inte våran dag !!   men då åkte vi till stan istället och virra men vi hitta tillslut :)   så käkade vi på sandys och ingen gillade vad dom hade köpt förutom jag :D   hah , sen gick vi till bion och det var så spännande att jag och hedda satt och bet conne i handen ! fast jag gjorde bara en gång.
Men ja asså den var så bra och taylor lautner är ju helt galet snygg !!   herreguuud !!!  
Idag ska jag vara med hedda och conne men dom skulle ringa när dom vaknar och det är väl ett tag kvar ;)   jag skriver igen imorrn :) puss puss !


Kommentarer
Postat av: Micaela

Var den bra?? asso Eclips ;)

2010-07-08 @ 15:44:41
URL: http://koster.blogg.se/
Postat av: Cornelia Bergman

den ägde allt faen !

2010-07-09 @ 12:28:57
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: Ania

den var grymt bra !

2010-07-09 @ 12:48:00
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0