Nu har nedräkningen börjat !

Jaa nedräkningen har börjat och det är sex dar kvar innan vi åker till turkiet !!
Men iallafall nu är vi hemma från domarudden , det var väldigt skönt medn irriterande för vi satte oss där det var ett träd ivägen så vi fick flytta på oss hela tiden -.-'   Dom som var där va: jag , mamma , pappa , janine , rikard , liam , alexandra och hennes mamma.
Imorse vakna jag först vid åtta , nella krånglade lite :)   Somnade om.
Vaknade halv tio av att hundarna börja skälla för att farfar kom för att farfar och pappa skulle fiska sen kom han hem vid två , då åkte vi till domarudden ;)   Så nu kom vi precis hem.
Till middag ska jag och mamma äta lax , pappa ska äta korv.
Imorron åker jag med janine , alexandra och några fler till skärgårdsstadsbadet , nu ska jag titta på Göta kanal 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0