Yes ! Resa bokat och klart !

Idag skulle mamma först till tandläkaren sen täby och sen skopunkten , så jag följde med :)   Det gick rätt snabbt hos tandläkarn hon fixade bara nånting som hade gått sönder.
Sen vidare till täby och där köpte hon presentkort på panduro till Janine i efterskott , jag gick på bik bok och lämnade tillbaka en tröja och bytte den mot ett linne ;)   Sen kom janine med liam och så ville hon gå och titta lite så det gjorde hon.
Vid fem åkte vi till skopunkten och jag fick två par skor även fast mamma bara skulle dit och köpa presentkort till Janine så ville janine köpa skor och så hittade mamma ett par skor också , sen hitta jag ett par skor men kunde inte välja rosa eller lila så jag fick båda :)   Tack mamma !!   Efter det åkte jag direkt till Cornelia då gick vi till solberga ganska direkt och bada sen skulle hon käka direkt och då gick jag hem.
Nu väntar jag på maten.
Lägger in två bilder från igår :)

I♥U


Nu har mamma bokat resa , weehooo !!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska fan med , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

love u 2<33

2010-07-05 @ 15:17:12
Postat av: Cornelia Bergman

oj glömde skriva namnet ;)

2010-07-05 @ 15:17:46
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: Ania

haha det skulle du gärna vilja va ?! Lägg dej i min resväska för tusan !! <3

2010-07-06 @ 13:06:44
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0