Äntligen hemma!

Hejsan.
Guud va jag är trött, fattade igentligen vrf vi ens skulle dit ?   Först gick vi till en lärares mamma där hon bor elr lixom ute på hennes gräsmatta och va där i typ tre min.
Sen gick vi upp på ett berg och käkade lunch sen fick vi gå och köpa glass sen skulle vi tillbaka igen !   Helt onödigt men jag och Sanna hoppade av i täby för hon skulle köpa några grejer och då köpte jag lösnaglar, sen gick vi och tittade runt lite granna sen tog vi tåget tillbaka igen och på bussen höll jag på att somna men det guppar ju så mycke satt jag hann vakna recis innan jag skulle av ^^ tur de!
Asså jag kan inte tänka mej att efter sommarn så börjar jag liksom i sjuan ;o   Helt sjukt snabbt sexan gick och jag hoppas att sjuan går ännu snabbare fast endå inte för nästan alla tycker att åttan är jobbigast , men men vi får se.
Hoppas iaf inte att sommarn går snabbt!   Nu måste jag sätta på lite musik men först lägger jag ut lite bilder på mej och conne från igår och lite bilder från idag :)
 
Kom på att Evelina ville att jag skulle lägga ut den här :)





Hahah snygg näsa man fick ;P

Ser ju ut som en alien!


Big face eller vad ;P



Cornelia ser lite scary ut

Bjuder på en bild på mej också ;)

Alltid conne!


Jag conne och alex :)

sanna är såå seriös !

Nu får ni ha det så bra för nu ska jag kolla in lite andra bloggar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla snygg gumman :)

Och garraaattis till guldet :) ni är bäst!

PussPuss

2010-06-09 @ 08:46:53
URL: http://marybusteed.blogg.se/
Postat av: Ania

:D tack så mycket !

2010-06-09 @ 15:19:21
Postat av: eve

tack :D

2010-06-09 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0