Bad

Idag var de ju as varmt så då åkte vi till badstranden , men jag doppade mej bara till midjan sen kunde jag inte gå längre :P   Vi var inte där så länge men det var skönt å svalka sej lite.
Vi var hemma , gjorde inte så mycke förutom att hoppa och sola :)   Jag och Michelle fick rätt så mycket färg facktist , vi tänkte också gå till solberga men när vi hade kommit halvvägs så kom det värsta målnet så då vände vi :/   Det var lite tråkigt men det var ändå mysigt att vara lite ifred för det har varit fullt hus sen i onsdags typ men det värsta var inatt då när vi skulle sova då fick jag och Michelle dela på en 90 säng och på morgonen hade luften gått ur så när man rörde sej så guppade hela sängen och när man satte sej upp så satt man på golvet , och jag hade skapligt ont i ryggen.

Idag åkte alla iväg eller a förutom Michelle , Sarah , Johnny och Nila :)   Michelle ska stanna tills på torsdag sen åker vi hem till henne och firar midsommar , vi har som tradition att vi firar midsommar på Grinda men i år skulle det inte bli av så då är vi hemma hos henne ist :)   Myysigt !   Sen åker jag hem på söndag tror jag , men nu ska vi titta på wallander så hej då :D   ;* ♥

Oj då lite suddig

Han doppade sej direkt ;o


Michelle doppade sej också

Himla snygg måste jag säga !

Min sexiga kusin ^^
Haha nej nu ska jag ta lite räkor och titta på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0