Borta bra men hemma bäst

Nu var det längesen jag blogga var rätt skönt att inte göra det på en hel helg , för det första så ville jag passa på att vara me Michelle sen så hade jag ingen lust att vara osocial och gå in på datan när det har varit helt okej väder :)   Men om jag ska berätta om helgen.
Torsdag: Åkte bil men när vi kom fram tror jag att vi bara tog det lungt ?   Haha
Fredag: Midsommarafton och det var firande med sån där stång och grejer men vi stannade inte speciellt länge, sen kom några familjer bla Felicias , Kajsas och sådär vi åt och gjorde lekar för dom vuxna och dom minsta sen kom Michis kompis Hanna och då cyklade vi hem till Kajsa och gjorde korv , tittade på film och pratade mm.
Kom hem vid tre och då tittade vi på skräckfilm , som var slut fem.
Då gick vi och la oss sen hade Michelle stallshour åtta , kom hem nio typ sen somna vi om till tolv.
Lördag: Vi skulle ha tältat med Kajsa , Hanna , Felicia , Johanna , två killar typ men Kajsa och Hanna kunde inte och dom där killarna ville typ inte så det blev bara jag , Michelle , Johanna och Felicia i ett sexmanna tält ^^   Kvällen började med att jag , Michelle , och Johanna åkte till Felicia pratade om var vi skulle tälta , det blev på storstranden.
När vi kom dit så hittade vi ett as bra ställe brevid en bänk och började ta bort alla kottar och grejer då kom det två tre killar och frågade om dom kunde sitta där och de var ju helt okej men sen kom det bara mer och mer folk och då flyttade vi oss lite längre bort en timme senare var det fullt med folk och vi hade fått upp det gigantiska tältet och satte oss där inne och ba jahopp vad ska vi göra nu då ?   Vi småpratade lite och senare kom det två tjejer , Angelica och Malin hette dom.
Dom kom in och frågade om dom fick sitta därinne men sen gick dom och lite senare fick vi det tråkigt och Felicia var tvungen att cykla hem och hämta en sak och då följde Johanna med sen kom dom tillbaka och där i mellan var det bara tråkigt , tror ni att det var lätt å sova elr ?!   Ehm okej vi försökte inte ens men det vara massa folk och musik.
Så vi hade inte kunnat sova men när vi blev trötta så la vi oss och då höll vi precis på att somna , klockan var säkert fyra halv fem och då kom det två killar och tyckte att dom var jätte roliga och skakade på tältet och då hoppa Michi upp och ba: GÅ GÅ GÅ !!   Hahaha dom ba nej nej nej och så öppnade dom tältet och Michelle ba är ni dumma eller ?! GÅ !    Vi höll på att garva ihjäl oss , efter det var vi pigga igen och gick upp och kollade och då hade killarna gått och hade lämnat en kille som stog själv kvar och dansade på stranden sen kom han närmare och närmare och sen stog han och glodde på tältet och då blev vi as skraja och plockade ihop.
Det var inte lite grejer !   Och vi hade två cyklar på fyra personer med massa grejer , åh herregud om nån hade sett oss hade den ju garvat ihjäl sej det måste ha sett as kul ut ^^   När vi kom hem till Felicia som inte bodde så långt bort gick vi och la oss direkt , jag , Johanna och Michi delade på en madrass och Johanna putade så mycket med röven så hon puttade ut Michelle då la hon sej med Felicia i Felicias säng.
Jag fick ligga på typ två decimeter för att hon fortfarande putade så mycket ^^   Sen var vi tvungna att gå upp för att jag skulle hem , jag var riktigt avundsjuk på felicia som fick ligga kvar i sin säng men aa nu är jag hemma i allafall.
Det kan ju inte vara bra att sova 11 timmar på två dygn ??   hmm...   hoppas jag sover riktigt länge imorrn ;)
Det bli lite blandat med bilder nu ;)


Bellan

Dans kring stången :)

Jacob

Säckhoppning

potatis på sked

norsk fylla hahahaha !

nån apelsin grej

cykelturen till kajsa

Hanna :P

Felicia ;P

helt oseriöst !!!

snyyyggt !


haha !

Hubert :)
Jag har inga bilder från tältningen för att min kamera la av -.-'


Kommentarer
Postat av: Kajsa Selin^^

Haha, bilderna från Q8 är bäst xD

2010-07-06 @ 00:49:47
URL: http://kajsaselin.blogg.se/
Postat av: Ania

haha aah ! ;P

2010-07-06 @ 13:05:24
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0