GUUUUUUUUUUUUUULD!

Jag har aldrig varit lyckligare, ni kanske fattar :)   Vi tog guld igår.
Jag trodde att vi skulle komma trea eller fyra ;)   Så när dom sa trean som var dynamites, så trodde jag att vi hade en liiiten chans.
Då sa Märta till oss som var i närheten att vi inte skulle förvänta oss för mycket :(   Och det hade hon ju helt rätt i, så jag släppte allas händer och tänkte att vi kanske kom fyra elr femma.
För vi hade mycke hård konkurans, sen sa dom tvåan och det var musketeres funky cheer.
Då pustade jag ut helt då helt plötsligt så kom den dr känslan som tränarna hade pratat om:   Tänk er när ni sitter där så säger dom trean, det var inte ni.
Tvåan, inte heller ni och så säger dom på första plats............. Eastcoast cheerleaders pirateeeeees!!!!!   Asså fyf*n det finns ingen härligare känsla och jag bara ställde mej upp och stampa i golvet, skrek och börja grina.
Usch jag får rysningar när jag tänker på det...  
Aah... hela helgen har varit fantastisk, i fredags åkte jag ju till mormors lägenhet i Uppsala och där mötte hon upp oss sen var vi där ett tag efter det åkte vi buss sen gick vi ut och käka ochh sen gick vi tillbaka till mormor, vid tolv kanske jag somnade.
Jag ville inte hoppas för mycket på om jag skulle få vara med men på morgonen så kändes det inget alls i benet, vi kom dit mötte tränarna gick ner och tog på oss dräkterna fixade håret osv.
Förträningen började det gick super (de brukar alltid gå skit för oss)   Det blir bara bättre för varje gång vi tävlar, sen var tävlingen igång och vi peppade oss till tuuusen och gick in på mattan med ett smile, självförtroende och självsäkerhet publiken jublade och allt kändes toppen för två och en halv minut.
Sen var det prisutdelning och det har jag ju redan berättat om efter det gick vi till hotel scandic lämnade av väskorna och gick till en pizzeria och det var as jobbit att gå efter en hård tävling, käkade god pizza drog tillbaka till hotellet duschade.
Kajsa och Fanny kom in en snabbis medans Jennifer duschade a juste glömde att säga att jag delade rum med Jennifer det var kul :)
Sen gick vi och la oss kke halv tolv låg och snackade om att det skulle vara kul med ett läger med ett annat lag, sen somna vi typ tolv.
Gick upp vid halv nio käkade hotellfrukost, gick tillbaka upp på hotellet fixade det sista sen åkte vi tillbaka till fyrishov och badade as najs!
Sen åt vi lunch aa sen var det hemgång med gott samvete efter den hela myysiga helgen, just nu sitter jag och myyser med ???             Mitt underbara leopard täcke i sängen och börjar bli väldigt trött men jag skulle kunna somna ännu bättre om jag tog tag i det här stökiga rummet någon gång.
Får nog göra det snart men först :massa bilder tyvärr inte från simhallen vill ju inte riskera nåt...

Mormor, Janine och mamma ♥

Juste jag glömde å säga att Sarah och Nila kom förbi och sen åkte hon hem med Natha och Jojje i lördags :)

Invigning

Ignorera mitt fejs , jag hade precis grinat.





Sofie

Emma

Sofie och Kajsa

Vi satt lite trångt :)

haahahaha! Kajsa skakar på huvudet ;)

Sofie ^^

Fick till en riktigt läskig bild!

Yeeah!

GB-glass gubben och gumman var på badhuset, dom jagade mej och försökte krama mej.
Blev fan livrädd! ^^

Snyggaste täcket!

Tänkte bjuda på en bild från i fredags också!


Nu ska jag gå och käka sen tar jag tag i min packning och kke rummet
Puuuss från en stolt eastcoastare! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0