Hejsan

hej , idag fyller min mamma år ;D   Av mej fick hon ett par örhängen.
Snart ska vi äta eller nej förresten det kommer nog dröja ett tag , vilken sekund som helst kommer familjen Andreason :)   Har saknat Michelle så himla mycket nu !   Eller jag har saknat alla.
Vi kommer ha ett fullt hus idag / kväll vet inte hur vi ska få plats , men jag hade tänkt att jag och Michelle skulle tälta men vet inte i och med vädret aja vi får väl se :)   Sorry att jag inte skrivit på hela dan jag glömde helt bort det.
Nu kommer det lite foton ↓

Jag hade lite tråkigt här om dan ;P

Söt !

haha ;)


Snyyyyggt!

Oj sorry Conne kom inte med :P

Fint ^^

Min snygga syster hahaha !!

Nu vet jag inte vad jag ska göra...   Ahopp får väl hitta på nåt kul :)
Puss & kram ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0