Hos Kajsa :)

sha sha !
Imorse var det lite jobbit för jag behövde ställa klockan på tio , var inte så kul -.-'   men då gick jag upp och duscha sen fixa jag mej men kvart i elva så kom jag på att tåget till kajsa gick 12:25 och bussen gick elva och tänkte att det inte kunde stämma , så jag tittade men fattade typ inte så Sarah kollade och då gick antingen den eller halv ett ?   Så då var det ju bara att ta den.
När jag kom fram till centrum så gick jag hem till Janine sen gick vi ganska direkt tillbaka till centrum för hon skulle köpa lite grejer sen skulle hon hem till oss ^^   men a sen kom Sofie och hennes kompis så gick tåget till tunagård 12:25 så mötte kajsa oss där sen gick vi hem till henne och ganska direkt gick vi till badholmen och bada men då doppa jag inte huvudet för att det var så kallt så efter det cykla vi hem igen och när vi kom hem så lämna vi bara våra badkläder och handdukar sen cykla vi till en liten affär och köpte lunch sen åkte vi hem igen och åt sen hoppa vi och så gjorde jag och Kajsa typ ett program :)   men inget långt för det var så varmt så svetten bara rann , man stog inte ut så vi åkte till badholmen igen ;)   och var där lite längre sen behövde Sofie hem så hennes mamma kom och hämtade henne.
Vi åkte hem och kollade tåg och jag skulle ta den som gick tjugo i men jag missa den -.-   så jag tog nästa som gick 57 till österskär sen åkte jag till centrum så gick jag till ica och mötte mamma så åkte vi hem och nu ska jag äta :P   hej då







den viga människan ! ^^

Plutten !! ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa <3

Ja vi hade jätte kul hela dagen ... <3 :P

2010-06-28 @ 20:57:32
URL: http://readyhitit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0