Mitt hundrade inlägg !

Ja det här är mitt hundrade inlägg , och besökarna har stigit ;)   Helt okej facktist !   Det är helt underbart väder också.
Och vi ska åka i en bil till Michelle , jag firar midsommar där sen åker jag hem på söndag :=)   Vet inte hur mycket bloggning det blir i helgen men jag ska försöka.
Mitt största problem är attjag bara ska vara där typ fyra dar men har med mej kläder till en vecka ;S   Alltid samma problem ^^   Kan aldrig bestämma mej för här är det as varmt men det är det inte där men det kanske blir det och då vet jag ju inte om jag ska ta med mej varmare kläder elr lättare kläder...   Hmm (?)   Men jag tror att jag tar med mej lite av varje ;P   Jag glömde att säga att min data lagga igår och då gick det varken att logga in på min blogg eller facebook ?!   Så det blev ju inte nån bloggning som ni kanske märkte men aa så det blir ju det nu , men mycket roligare än såhär blir det ju inte :)

Ni får en bild på c00lingen !
Aja nu ska jag väl packa vidare så får ni sola åt mej när jag sitter i bilden och bli blek :P
Hare bra hej dååå ! ;*
/ AniaKandell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0