Onööödigt!

Hej -.-
Har aldrig gjort nåt så onödigt som vi gjorde idag, vi gick typ två mil -.-'
Från Åkersberga centrum till rudbo (?)   Liksom vrf  vad gör det för nytta ?   När vi kom fram till skogen så var det liiite myysigt, för då började ja tänka på när jag var liten och jag och pappa alltid var ute i skogen med hundarna och gick typ en timmes promenad varje dag så på så sätt var det liite myysigt men det var ändå onödigt.
Halv sju idag är det sista träningen :(   Lite tråkigt men ändå skönt att snart inte behöva tänka på nåt men mest tråkigt, fan jag är as trött men min hund vill bara leka med mej.
Buffar runt i täcket och rapade nyss -.-   Knäpp hund -.^
Han gillar väl mitt leopard täcke ;P   Kan inte ni tipsa mej om vad som kan bli bättre för jag känner lixom att det kke inte är så kul att bara höra om vad jag gör och vad vad gjort under dagen, eller det kanske är de :P   Tipsa mej om ni vill att den ska bli bättre :)
Now: piiiics!  From yesterday and today ;)

Igår kväll (jag har gjort bilden ljusare)

Ehm... ?

Yeeah!

Vi fick börja en timme tidigare och slutade en timme senare -.-

Martin undrar vad sanna håller på med ?

Jaaa ?

As söt !!!

Nu ska jag ha lite tråkigt ;D   Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0