Schenareschenare!

Hejsan igår kväll gick jag , Sanna och Cornelia till statoil och köpte glass de var myysigt !   Imorse gick vi upp typ åtta för att vi skulle vara på IP vid nio , men vi kom dit typ tjugo över för vi tog värsta omvägen men det spelade ju ingen roll för mej för jag skulle inte vara med ;P   Men jag tycker att det var rätt onödigt att jag ens behövde gå dit.
När alla hade gjort alla grenar så började Olle spruta vatten på mej sen när han sa att han inte skulle gör adet nå mer så kom Pelle bakom mej och hällde det i min nacke så då var jag helt dyngsur sen fortsatte Olle och så vidare...   Men nu sitter jag iaf hemma och väntar på att  vi ska åka :)   Vi ska till Uppsala om jag inte redan har sagt det (?)   Och jag ska iaf tävla imorrn ;O   Fast jag vet ju inte om det blir värre för imorse kändes det inget alls och jag kunde röra på benet och allt men sen senare efter dan så började det göra lite ont och inatt så kke det blir värre så vi får se tills imorron :)
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder !

Från i tisdags

Vet inte vad som hände ?

Vi spela kubb,  sån himla sommarkänsla man fick !

Man får ju bjussa på sej själv ibland !

 Nu blev mamma klar helt plötsligt så jag hinner inte mer.
Jag kommer tyvärr inte blogga på hela helgen men då får ni ist chans att säga vad som är bra/dåligt med den här bloggen och om den är bra vad kan bli ännu bättre och tvärt om.
Ni fattar ha det så bra så ses vi på måndag ;*


Kommentarer
Postat av: Tobiaskaia

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 09:52:53
URL: http://tobiaskaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0