Sommarlov !!!!!!!

Tjenixen !
Igår somnade Cornelia först , då låg jag och Sanna och spelade på Emilias nintendo.
Jag somnade typ halv två då fortsatte Sanna att spela , sen hade jag ställt klocka på halv sju.
Och det var bra för annars hade vi kommit väldigt försent , i skolan var det as tråkigt.
Dels för att det spöregnade ute och dels för att vi fick vara inne och sitta på ett sten golv så då fick jag as ont i ryggen och rumpan , kände mej som en kärring när jag ställde mej upp ^^
Sen gick vi in till klassrummet och fick diplom och fikade.
Vi fick väl gå hem tio och när vi kom hem så hann jag bara ta på mej en tröja och ta min väska sen åkte vi vidare till centrum och där fikade vi och gick runt lite , nu påvägen hem åkte vi förbi Conne för jag hade glömt min locktong nu kom vi hem för ett tag sen och ikväll ska vi bara ta de lungt , nu kan ni få titta lite på bilder.

cheeravslutningen


Jag ;)



Snyggaste tjejerna !!

Coolaste Sanna ^^!

Thats how you do it !   hahaha !

Vafan gör Conne för min ?!
 
Nu ska jag chilla som tusan och byta om till myskläder :) Ha det bra ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herreguuuud va snygg du är gumman, du va verkligen JÄTTE fin i klänningen. Puss

2010-06-11 @ 20:36:25
URL: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0