Tack Hedda

hejsan.
Tack så mycket eller aa jag gjorde den men hedda hjälpte mej att sätta in den för jag är inte så bra på sånt , och sen hjälpte emilia mej för jag hade aldrig kunnat göra en sån fin :)   Nu kommer väl mina systar ba: men åååhh sån vill jag också ha !   Haha det får ni inte för jag vet inte hur man göör !! Hahaha nej då ;)  
Idag skulle jag ha varit med Kajsa och Fanny men kajsa svarade aldrig och då fråga Conne om jag ville gå till solberga så då gjorde vi de , det var as skönt.
Så vi bada en gång till , nu för en stund sen kom Sanna och Hedda :)   Det var as längesen ja träffa Sanna , så det var ju roligt.
Men det roligaste var att hon tyckte att hon var as brun men jag var brunare och hon har varit i Malta i en vecka ^^   hahaha men hon kommer säkert bli as brun snart bara för att jag tycker att de här va as roligt xd   Men en sak som var ääännu roligare var att Conne tappa sin mobil i solberga så när hedda och sanna kom så sa sanna att man skulle lägga mobilen i ugnen men conne höll inte reda på hur länge den låg där så den smälte !!!!!!!   hahahahaha jag garvar ihjäl mej , fast igentligen var det inte så roligt men jag kan bara inte sluta skratta och emilia sitter också här breve mej och skrattar XD   Nej nu orkar jag verkligen inte skriva mer så ni får bilder ↓ ♥


så jävla grymma , emilia tvingar mej att skriva att det var hon som tog den -.-' :P

hoppa i vattenspridarn hann vi göra också ;P

c00lingar asså !




Aa ni kan väl titta in hos Conny om ni har det lite boring ;P
http://corneliabergman.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0