Tält och annat

Sha !
Ja som det står på överskriften så tältade jag och Michelle igår , hon frös typ ihjäl men jag tyckte att det var rätt skönt :)   Så halv sex imorse vaknade hon och var kissnödig så då följde jag med henne.
Sen vaknade vi igen vid tio typ och då tog vi in våra madrasser och la oss härinne men efter ett tag så vaknade alla , och då gick vi upp och jag duschade sen blev klockan tre då åkte alla vidare till kyrkan.
Liam döptes och var jätte duktig altså tyst och lugn ;)   Sen åkte alla till Rikards föräldrar (Liams pappa)   och åt smörgårdtårta sen bröllopstårta haha mycke tårta nemen det var gott men jagoch Michelle höll på att frysa ihjäl så jag , Michelle , Jacob och Alex kom hem för ett tag sen.
Magda var snäll och skjutsade hem oss :)   Nu sitter vi bara och myser i soffan och tittar på step up 1 och äter godis najs najs !!
Nu tänkte jag lägga upp bilder :P



Maya


Morfar :)

I kyrkan

Snygga prästen


Magda och Angelica

Jacob

Milo




Nu ska Alex ha datan så vi seeees !!!   ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0