Tuesday and grönan !

hejsvejs !
Idag gick jag upp vid nio , gjorde mej iordning och sådär sen tog jag bussen halv elva.
Mötte Cornelia och sen åkte vi vidare påvägen gick Caroline på bussen med en kompis sen hoppade Lisa på i Söra , när vi kom fram till centrum gick jag Conne och Lisa till min syster och lämnade Albin sen tog vi roslagsbanan till östra och så vidare.
Tillslut kom vi fram till grönalund och där hade vi det väldigt skoj ! vi var åtta stycken men det var mest jag lisa carro och conne som åkte :)   Asså tillsammans...   Vi åkte allt från extreme till bergochdal banan (?)   Men inte uppskjutet ^^      Vi tog bussen hem vid sju och var i centrum nångång ^^ Sen vidare hem och jaa , jag kom hem vid halv tio tror jag ?   mm det var min dag men det är ju roligare att se bilder !   Så här kommer det piiics !!



Fina tjejer ! ♥



Lisa , Conne , Carro

Haha conne !

Va snygg man kan va asså !!

Turstig tjej !


Conne tappa sin sko hahaha !!! ^^




Det var den sista bilden för nu vill jag titta lite på andra ställen ;P   hade så bra !
puuuss ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0