rubrik?

Hejsan.
På lördag skulle jag ha tävlat men i måndags så var jag så klantig och lyckades få muskelbristning :S   Och om det är en lättare så tar det två veckor och om det är en lite värre så tar det längre tid att läka, så jag kommer inte kunna vara med på tävlingen om det inte händer ett mirakel under natten.
Vilket jag inte tror kommer hända :/   Men nog pratat om cheerleading, just nu sitter jag hemma hos Janine.
Vid fyra skulle Cornelia till sin simning och då tänkte jag köpa mat tills imorron och följde med, sen frågade Janine om jag ville komma och käka med henne så jag gick till Janine från simhallen sen gick vi till Tommys sen gick vi till ica och så bla bla bla.
Så nu sitter jag här med Janine, Liam, Jossan (Janines kompis) och hennes dotter Moa, och ska strax gå och möta Conne och Sanna i centrum för jag och Cornelia ska slagga hos henne vi ska gå till IP imorgon men jag kan inte vara med, Tröttsamt...
Aja vi ses ;*


Kommentarer
Postat av: Stina Ahlgren

Fin blogg!<3

2010-06-03 @ 22:00:31
URL: http://stinaahlgren.blogg.se/
Postat av: Ania

Tack :)

2010-06-04 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0