GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JANINE ! ♥

♥hejsan allehopa , imorse kom sanna och hedda och väckte oss -.-'  
Dom sa att klockan var nio och sa att dom skulle till piteo men då fråga jag skulle inte ni dit lite senare ? Dom ba nej det blev ändrat så vi ska åka nu.
Jag ba aja det kan väl stämma men dom gick direkt och tio minuter senare titta jag på klockan och ba meh har jag sovit i två timmar redan fan va skönt , men nej då hade jag legat halvvaken i tio minuter -.-   Ja de var verkligen roligt (Y)   Men vi bestämde oss för att åka till täby och emilia ville me så det fick hon och jag köpte tre saker: Ett blått linne , en blommig långarmad me puffarm och en bikini överdel bara en vanlig svart och jag har bikinisar som jag inte använder så man kan ju ta vilken underdel som helst.
Så det var de jag köpte och jag har tjugo kronor kvar som jag ska leva på hela juli , jippi kul den månaden kommer att bli ^^   Men iallafall när vikom till cetrum så gick jag förbi Janine på middag och tårta för att hon fyller år idag :)  Hon blev jätte nöj för av rikard (hennes kille) fick hon en mobil som hon velat ha jätte länge , och av men fick hon en glitter eyeliner och tre par örhängen :)    De var mysigt , och shit va Liam börjar bli stor !   Snart kan han ju gå ;o   Okej de är väl ett tag kvar men inte så jätte länge ;)   Sen tog jag tio i tio bussen så jag kom hem för inte så längesen , men nu var det väldigt skönt att lägga sej i sängen och ta de lungt me datan.
   Ha de så skönt !!



Emilia på burger king :)

Så jävla fin ( men den segaste personen jag känner och nånsin kommer att känna !!! ) ♥

Sorry Alexandra men jag såg inte att du gjorde nån min och tog inte en till bild :/

haha jag åt en fjärdedel av den där tårtan ^^ hahaha !!!

tydligen en tradition , så här janine får du din bild du ville ha :P
Nu går jag in på fejjan ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0