10/5-2010

Hejsan, idag åkte Sarah och Johnny hem och Nila såklart.
Igår kom jag på att jag inte hade tagit några foton på Nila så då var jag tvungen att göra det, men iaf idag fick jag värsta dampen på min lärare på no:n för det var en sak jag och Micis inte fattade och då skrev vi som vi trodde sen när vi lämnade in pappret han ba: nää det ska stå varför det hände så och bla bla bla -.-'   Så då sa vi men om vi inte fattar då kan man ju inte skriva så mycket mer osv, men han ba: aah men då ringer jag väl hem till era föräldrar då och då tänkte jag bara men gör det då!   Sen sa han att han bara skulle ringa till Micis föräldrar vet inte vrf men nu blev det tråkigt att läsa, men jag måste bara få klaga på vädret också.
Hallå liksom va hände ?   Det var ju varmt och fint väder för nån vecka sen och nu är det bara borta :S   jag har precis köpt en ny bikini och då är det såhär dåligt väder?   Inte alls okej för min del!!   Iaf så var jag väldigt duktig idag som orkade göra läxorna, det är därför jag skriver nu men efter det var jag tvungen att gå ut och sälja dom där förbaskade lotterna, men jag var ute i typ en kvart gick till tre hus och fick tre lotter sålda sen ville jag inte vara ute mer för att det var så dystert väder.
Så nu har jag "bara" sex lotter kvar -.- Och ni får gärna köpa minst en ;D   Juste igår så köpte min typ låtsas morfar tio lotter av mej! :O   Haha fett snällt ju!
Men nu måste jag äta och ta på mej träningskläder och så men vi hörs imorrn nån gång! :D   
 
Förlåt för att bilden är så dålig, men det är min sämsta webb kamera...
 Jag hinner inte lägga upp bildern på Nila för det krånglar men det kommer imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0