Cornelia

tjenatjena.
Idag var jag och Conne lite sega, elr mest jag.
Jag kunde inte bestämma vilka kläder jag skulle ha på mig ^^   Sen tog vi en långpromenad med Albin och sen bestämde vi oss för att åka till Skånsta och bara ta en glass eftersom det var så bra väder, och vi var där i kke en timme nåt sånt.
Sen när vi kom hem så blåste det så mycket så vi hade ingen lust att vara ute mer :/   Typ vid åtta kom Emelia också, vi var inne på datan och sen gick vi ut och hoppade.
När man hoppar med Emelia så är det som att hon aldrig hoppat studsmatta förut...   Skratt attacker hela tiden ^^   Man blir på så bra humör! hahaha, men nu ska jag lägga in bilder sen ska Conne också blogga.

Coolt eller vad?!

Fint

hahaha fint...


Sanna as usual...





Gott :)

Lyckat ;)


Hahahah?


Sov så sött/A9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0