;)

Hejsan bloggisaaaar!
Idag började jag 25min över nio, najs!   Men iaf Så följde Fanny med mej hem efter skolan, hon hjälpte mej lite att installera msn osv ;P   Men vi hann inte göra så mycke mer för hon skulle träna, egentligen borde jag göra läxor nu men ja pallar verkligen inte så det får bli ikväll.
Eller imorron ^^   Just nu är jag inne på skype men min mic funkar typ inte satt jag sitter bara och lyssnar på när andra pratar -.-'   Har inte så mycket mer att säga,
 
Jag "lånade" den här av dej Sanna, det blev en bild på Sanna bara för att hon inte var i skolan idag och jag saknade henne♥.


Kommentarer
Postat av: sannamessing

finaste bilden på mej oxå , jag saknade dej oxå!<3

2010-05-05 @ 19:28:28
URL: http://sannamessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0