?

hejhej.
Jag sitter fortfarande här hemma och har det tråkigt, vill verkligen inte vara sjuk -.-'   Hur tråkigt kan man ha det om man längtar till skolan?   Det är både positivt och negativt att jag har varit hemma dom här dagarna för vi eller aa dom har typ inte haft några lektioner så jag har inte missat så mycket men dom har typ bara kollat på film och "lekt", men ja ikväll är det tv kväll.
Och igår var det ju sista hollywood fruarna :(   Maria Montazami är så jävla skön!   Älskar hennes röst och hennes sätt att tänka ^^   Om hon ens tänker ibland...

Hahah, mamma har alltid trott att hon inte har hårförlängning, elr aah extentiones (stavning?)   så igår erkände hon att hon hade det! ^^

Nu får jag väl fortsätta att sitta här och ha det tråkigt...  
Looove/A9 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0