fredag,lördag

Igår hade vi det jätte mysigt, åt mat, tittade på tv och spelade kort.
Imorse vaknade jag typ vid halv tio och smsade Emmelie ifall det var någon fys och det var det :/   Men det var rätt skönt iallafall, sen när den var slut gick jag hem till Janine igen men hann inte vara där så länge för jag åkte hem med Sarah och Johnny.
Jag trodde att jag skulle vara med Sanna ganska snart men hon ska på cup eller match eller nåt :/   Fattar inte sånt där, men vid sex eller nåt så ska jag åka till henne tror ja.

Imorgon verkar det som att det ska komma hit massa folk, eller ja kke inte massa men mormor ska komma, sen vet jag inte ^^   Snart ska jag gå och duscha men just nu chattar jag med Sanna på msn, så vi hörs!

det kommer mest bilder på Liam :)

Dreggel ^^

Han ville få tag på kameran...



Majskroksälskaren

Mysmiddag :)

Vi hörs senare (kke) :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0