Freedag!

Hejhej.
Skönt med fredag äntligen, idag hade vi sovmorgon igen till 09:05 ;)   Idag ska mamma åka kryssning, och jag ska sova hos Janine.
Det blir ju mysigt!   Vi ska äta tacos, och imorgon ska jag på träningen tror jag vid halv elva till halv tolv.
Det är alltid lika jobbigt att komma upp och åka och träna men det är alltid så skönt efteråt, för det är inte för tidigt och inte för sent.
Så man hinner ändå göra nåt med nån :)   Så jag ska kke sova med Sanna imorrn, eller jag tror nog att det blir så.
Men nu har jag inget roligt att skriva och jag har inga roliga bilder så ni får en gammal,

Ah juste jag glömde att säga att Sarah,Johnny och Nila kom igår kväll och dom sov här.
Men ikväll ska de till Johnnys föräldrar och sova där :)
pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0