Freeedag!

Tjenatjena.
Idag hade vi matteprov, det var ganska lätt.
Och jag är inte speciellt bra på matte så det måste ha varit rätt lätt :P   Jaa det hände väl inte så mycket mer i skolan förutom att vi fick sluta en timme tidigare, tjoho!   Me like!!   Sen kom mamma och hämtade mej och då åkte vi till jysk och där köpte vi utemöbler jätte fina.
Åh jaaa nu så har jag väl inte så mycket för mej :/   Vill ringa Connischifall du vill göra nåt så om du ser det här ring mej!!!  

Kom på nu att jag glömde att säga att jag blev erbjuden igår på träningen om jag ville vara med och uppträda för några tjejer eller tanter på deras möhippa, och det skulle ju vara jätte kul så jag är med.
Vi ska vara i stan nånstans men om det regnar så ska vi va i söra?   Vet inte vrf :P   Men aa det var väl kul att höra/läsa, (intresseklubben antecknar...) ja vet ^^   
ett ämne till ett annat, jag har saknat min kamera så himla mycke så här kommer pics ↓

Man kunde göra den stor men det kmr ändå se mysigare ut i våran lilla hörna ^^

Blommer blommer blommer...

Fotat med värsting kameran ;P

Mitt och mammas mästerverk ^^




Hare bra så hörs vi, sviin bra shaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0