Hemma -.-'

hejsan.
Jag blev hemma idag, hade inte feber elr nåt men jag kände mig inte frisk så mamma ringde och sjukanmälde mej :)   men nu måste jag bara bli frisk tills på onsdag iaf.
Kan ju inte sitta här inne bara, VILL INTE!   det är för fint väder!   Nu har jag ätit frukost :)   Det blev toast och te.
Vet inte om jag ska på träningen ikväll, jag vill träna men om jag ska bli frisk får jag nog stanna hemma :(   Har inte tränat på jätte länge.
Elr aa på typ en vecka men det är mycke!   Saknar å träna...   Jag har tyvärr inga bilder eftersom det inte har hänt nåt på länge så jag får väl lägga ut nån gammal -.-

Har märkt att jag har väldigt många bilder på Cornelia så jag passar väl på att lägga upp en bild på henne♥
Nu ska jag kolla på andra bloggar
looove/A9 :*


Kommentarer
Postat av: sophie

kolla min (a) <33

2010-05-25 @ 16:00:56
URL: http://wiith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0