Hemma från Täby :)

Tjena!
Igår var jag barnvakt åt Liam sötnosen ;)    Han vaknade typ varannan timme inatt men de gjorde inget, imorse gjorde jag frukost till mamma och hon fick ett halsband som hon blev nöjd med.
Idag tog jag och Cornelia tåget till täby fem i ett :)   När vi kom dit gick vi direkt till bion och köpte biljetter till sex and the city 2, den var as bra.
Sen gick vi (mest jag som ville) runt och tittade i affärer och jag köpte ett rosa tub top linne och ett svart linne med spets tsm blev det 120 kr ;)   Ett ganska bra köp tycker jag, efter det kom mamma och hämtade oss för hon hade lämnat Sarah, Johnny och Nila på stationen i stan.  
Det kommer kännas eller det känns lite tomt :'(   Just nu sitter jag med Conne här i min säng och vi ska käka här sen går vi till henne för att sen sova där, men nu kan jag lägga upp lite bilder från igår och idag.
 
Syster ♥


Liam :)


Alexandra :)


Fiiin ♥

Nilis!!!


Den rosa köpte jag

Jag ångrar att jag inte köpte den där :/

<3



No lifern Cornelia på hög nivå! -.-' hahaha!

Snyggast EVER!

Nu ska Conne gå in på sin blogg: http://corneliabergman.blogg.se
Vi fortsätter å digga music, hare bra så hörs vi imorrn! /A9Kandell ;*


Kommentarer
Postat av: Lauritsmolly

Very interesting site. Lots of good information.

2011-04-08 @ 15:57:53
URL: http://lauritsmolly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0