Hemma igen

Hej.
Ja nu är jag hemma igen och allt gick bra, nu sitter jag här i solen och bara myyser.
Jaa... Jag har väl inte så mycket mer att säga bara det att jag är stolt över våra tjejer som kom fyra idag :)   Det var ju liksom SM och nu är jag ännu mer laddad inför våran tävling och vi har hård konkurans, nu ska ni få bilder från idag.
Enjoy!

Märta & Jossan

Märta :)

Haha Märta & Amanda :)

Amanda, Jossan & Sanna :)

Rätt :)

Alla lag :)

Min rosett som jag köpte, den är svart med guldiga stjärnor

Individuell

Jag har inte världens bästa kamera och är inte världens bästa fotograf...

Julle united :)

Fanny :)

SM 2010 ;D

Stunt :)


Dynamites

Det är inte så okontrollerat som det ser ut.

Cooolt!


SM I CHEERLEADING!

Nu ska jag duscha sen drar ja till Conne :)


Kommentarer
Postat av: jossan

haha, att du la upp dom också ;D

2010-05-16 @ 18:16:23
URL: http://tungt.blogg.se/
Postat av: Fanny

fy vad ful ja va p den där bilden!

2010-05-16 @ 19:27:18
URL: http://ljusast.blogg.se/
Postat av: Ania

Ja självklart ;P

2010-05-17 @ 10:01:24
Postat av: Aniaa

Nej du va inte ful på den bilden!

2010-05-17 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0