Hemma

Hej nu är jag hemma igen, jag kom till Elin typ tjugo över sex.
Sen hämtade mamma mig vid halv nio så jag kom hen typ nio, just nu sover Liam men det tog en liten stund för han var jätte ledsen.
Han har blivit jätte mammig, och man blev så ledsen när man såg att han var det :'(   Men tillslut fick ju bästa moster honom att sova och hoppas att han iaf sover i en timme till så man kan vila lite här i soffan, jaa det är väl det som händer just nu.
Åh juste!   Jag skulle ju ta bilder idag men så glömde jag ta ur kameran ur min väska -.-'   Tröttsamt...   Så det får väl bli som vanligt att jag hittar nåt gammalt foto :)   Men jag hoppas att det går bra iaf ;)

Albin och hans förra ägare :)

Idag blev det bara bilder på Albin...

Skogsmulle ^^

Jag tror inte jag skriver mer ikväll för jag är rätt trött och sen ska jag upp vid nio imorrn, det är ju tävling ;P
PUSS&KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0