Hooome

hejsan!
Tack så mycket Cornelia och Emilia för att ni gjorde en så fin header åt mej igår kväll :)   Hahaha bilden långst till vänster i hörnet är rätt gammal, men det blev ju fint iaf.
Jaa idag gick jag upp vid
åtta sen väckte jag Sarah halv nio sen åkte vi kvart i ;)   När vi kom till centrum så köpte jag en sallad och annat, sen gick jag till stationen och då träffade jag Fanny så gick vi igenom lite sen såg vi Amanda och Nathalie.
Strax efter kom Johanna och sen kom roslagsbanan, jag kommer inte riktigt ihåg vad vi åkte efter det men de är väl oväsentligt.
Påvägen mötte vi en av tjejerna som skulle titta, och sen när vi kom till hallen så satte vi på oss dräkterna och så körde vi igång direkt :)   Jennifers buss hade inte kommit så hon kom en halvtimme senare, jaa hela dan flöt väl på och snart kommer det folk.
Janine, Rikard, Liam, Natta, Jojje och Alexandra, så jag måste gå och duscha snart men jag hinner lägga upp alla bilder.

Nila

Nila-Mary

Snyggast! :)

Mamma ;)

Patricia :P

Magnus ;P

Thindra :*

På bussen

Amanda

Fanny

Nathalie

Slutpose!

Haha vet facktist inte vrf jag vill lägga upp den här ^^

Jennifer hahaha! ^^

Yeeeaaahh!

Sverige flagga!

As fina blommor ;P

Nu MÅSTE jag gå och duscha eller först ska jag kolla om sex & the city går imorron :)
Vi ses / A9 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0