kort..........

tja!
Idag efter skolan tänkte jag och Conne åka till centrum för att jag skulle köpa en morsdag present till mamma :)   Men Cornelia skulle köpa nåt till Thindras kompis så kunde typ inte hennes mamma göra det eller nåt sånt, så vi gick till leksaks affären och då fick man en gratis bulle och festis.
Sen såg vi att dom hade det på babyproffsen mittemot också och då gick vi dit och så såg jag ett jätte bra pris på bodys så jag köpte två st till Nila och en till Liam ;)   Så då tog vi en till bulle där, sen var vi as mätta.
Då gick vi till guldfynd och där köpte jag nåt till mamma...   Jag tror att hon kommer bli nöjd, efter det mötte vi mamma i centrum så då fick vi skjuts hem så direkt när jag kom hem duschade jag och fixade mej sen gick vi hem till dom.
Imorrn ska ju jag iväg på en möhippa så jag måste gå och lägga mej nu så det får bli en bildbomb imorgon när jag kommer hem men ha det så bra så länge! ;* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0