Ledsen!

Hej bloggisar.
Jag har inte hunnit blogga nåt idag, vi åkte till kyrkan med alla sexor.
Det var jätte intressant (eller inte -.-)   Men när hon  som var typ guide pratade i kyrkan så somnade Sanna :O   Jag och Cornelia höll på att skämmas ihjäl!   Men aah sen åkte vi bussen hem, på bussen mötte vi Hedda och hon skulle hem.
Så hon följde med oss :)   Eller ja mej, så tänkte vi gå till solberga med Conne också.
Men halv fyra så kom jag på att det blev försent :/   Så Cornelia kom och då gick dom till solberga, då hade jag en kvart på mej att byta om och fixa annat.
Men det gick bra ;)   Och jag hann med bussen som gick tio över fyra, när jag kom till centrum trodde jag att jag hade en timme men jag hade bara en halvtimme på mej så jag gick och tog ut pengar, gick in till centrum och köpte en sallad, hämtade ett kuvert och sen skyndade jag mej till sporthallen.
jag hann som tur var och vi körde igång men jag tror inte att ni är så intresserade av vad vi gjorde så jag lägger in lite bilder ist (fast inte på träningen)

Haha Sanna va inte beredd

S ♥ A

C ♥ S ♥ A

Hah Sanna var inte beredd igen ^^

Beredd! ;P

Hahaha! Döda mej inte nu bara men Sanna var inte seriös ja lovar!

Nu måste jag nog pallra mej till bädden (och jag glömde säga att Sarah och Johnny kom hit idag myysigt!)
Hare bra / A9 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0