onsdag

tjenaretjenare.
Idag åkte jag och mamma till husläkaren för att kolla om jag hade öroninflammation men det hade jag inte, skönt.
Men jag var lite svullen i halsen och det smittar inte :)   Så jag kan gå till skolan om jag vill, snart kommer Janine, Alexandra och Liam hit tror jag att de var.
Nu ska jag njuta av frallor och nutella ;D   Mumsmums...   Juste!   Innan vi åkte så såg vi en mus som var på våran altan den va jätte gullig det var en liten bebis!   nä nu ska jag sätta på tv och myysa!

Min lilla solstråle, älskar dej mest av ALLT!   ♥
Looove/ A9 ;*


Kommentarer
Postat av: sannamessing

älskar dej me människa ! men du kunde valt en finare bild...<333

2010-05-19 @ 20:07:20
URL: http://sannamessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0