Sänipäni!

Tjenatjena!
Idag efter skolan kom Sanna och mötte mig för hon slutade tidigare och då hade hon lånat min  cykel och åkte hem till mej men hon hann bara vara där i två minuter sen tog vi bussen hem till henne och då var vi i centrum och vi köpte en varsin läsk.
Men det tog typ trekvart och gå hem till henne för vi tog så mycke foton ^^
Igår skrev jag ju att jag skulle få en data men det blev inte så, jag ska få den idag ist.
Snart kommer mamma och hämtar mej, sen ska jag gå in på min nya fina data.
Tror inte att jag hinner lägga upp några bilder för mamma kommer vilken sekund som helst :)
Sen kommer det värsta bildbomben för jag måste visa tårtan Janine hade gjort,
nu ska vi göra nåt annat ;)
pusspuss♥
(om ni vill ser bilderna kan ni kolla här: http://sannamessing.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0