Sjuk -.-'

Hejhej.
Jag sov hos Cornelia igår, imorse så var jag jätte skrovlig i halsen och sen när jag ställde mej upp så fick jag as ont i huvudet och var skit varm -.-   Så jag ringde mamma och då sa hon att hon kunde komma och hämta mej.
Jag tittade tempern men jag hade ingen feber, fast jag har ändå ont i huvudet så mamma och pappa åkte och köpte medecin.
Jag har tyvärr inga bilder så jag får lägga in nån gammal,

Fick bli en bild på Conne ^^, (hon har tvål i fejset)
Nu ska jag äta glass :D   Hejdå :*


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

ANIA ! fyfan, jag kommer inte glömma de här ^.-

2010-05-17 @ 19:42:32
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: A9

hahahahahahahahaha!

2010-05-18 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0