Tonåring ;P

Hejs svejs, idag kom mamma med frukost på sängen och ett ljus.
Mysigt! Sen fick jag massa gratulationer tack så mycket för det!   För en halvtimme sen tog jag på mig träningskläder och då kom precis pappa och då sa han att det inte var någon träning, jag ba men vafaan.
Så då var det bara att ta på sig kläder igen ^^   Men nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sju så att jag och pappa kan möta mamma på onoff, jag ska få en data.
Ikväll ska vi äta kött och potatisgrattäng :)   Sen har Janine gjort en prinsesstårta, men man vet aldrig.
Det kke blir en köpt iaf ;P   Men det spelar inte så stor roll för mig, sen ska jag öppna presenter.
Jag har fått pengar av Sarah,Johnny och av mormor :)   Idag ville inte jag gå hem själv och bara sitta här på min födelsedag, så jag sa att Sanna skulle följa med mej även fast hon bara var här i en timme så var det iaf roligare än att vara hemma själv i flera timmar.
Jag kan lägga in bilder från igår om jag hittar några, de flesta är på mammas mobil så det blir väl flera sen eller imorron.

Idag

Nu har pappa brottom så hej då <3


Kommentarer
Postat av: Janine

Vadå man vet aldrig?? =(

2010-05-04 @ 10:16:00
URL: http://busteed5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0