Torsdag!

Hejsan på er.
Idag innan skolan så ringde Fanny och frågade om jag kunde säga att hon skulle komma lite sent :/ och självklart kunde jag göra de men jag undrade vrf, och då sa hon att hennes hund hade sprungit bort på morgonen och det var en schäfer och dom är ju liksom jakt hundar.
Men jag kunde säga det och lärarna tyckte att de var okej :) Så de var ju bra men efter skolan var jag tvungen att ringa Fanny och fråga hur det gick och dom hade fortfarande inte hittat henne, så jag tyckte lite synd om henne men jag visste att dom skulle hitta Madonna.
Så jag föreslog att jag skulle komma till henne för att vi slapp den sista lektionen (najs! ^^)   och fortsätta leta men seg som man är så tog det ett tag för mej men halvvägs så ringde Fanny och då hade någon hittat henne, ringt till polisen så hennes pappa skulle typ åka och hämta henne.
Och vet ni var hon va elr?!   I hjälmsätra!   Typ en mil från skärgårdstad och där hade hon vaktat en båt ;P   Sen hade dom typ ringt polisen och så vidare, men nu ska jag nog ringa Fanny igen.

Snart kommer mamma, Sarah, Johnny och Nila hem och då vill jag facktist myysa lite med Lillan!  
Pussar och så får ni ha det så bra! ;* ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

svar tror det ;)

2010-05-27 @ 22:33:50
URL: http://tungt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0