hallu!

hejhej.
Igår tog jag bussen till Sanna tio över sex, då kom hon och mötte mej sen gick vi hem till henne.
Efter det ville Linus och Samuel träffa oss så vi mötte dom sen gick vi till vb men vi hittade ingen film och dom skulle till bussen för dom skulle till Hedda :)   Men vi gick tillbaka till vb och då hittade vi en film som hette nä nu kommer jag inte ihåg bara för det, men den var bra iaf.
Efter det var vi rätt trötta så vi låg och pratade en stund :) det var myys!   Imorse väckte Conne oss för det var paus på hennes simtävling, så vi satt och pratade en stund.
Sen var Cornelia tvungen att åka hem :)   Så jag och Sanna gick och åt frukost, sen kollade jag bussar men den gick efter två timmar.
Så mamma kom och hämtade mej ;)   Nu sitter jag här med mormor,Sarah,mamma,Johnny,Janine,Nila,pappa,Albin,Petronella,Liam och Natha.
Klockan tre ska jag träna :)  

I ♥ FALLING IN LOVE...

sötaste Sanna,

Gullig tjej

Men nu ska jag gå vi hörs! ;*


Kommentarer
Postat av: sannamessing

men fuck you ania!<3

2010-05-09 @ 21:10:37
URL: http://sannamessing.blogg.se/
Postat av: Aniaaa!

Var glad att jag inte la upp alla på dej! <3

2010-05-10 @ 16:52:51
Postat av: Cornelia Bergman

sanna = het ? <3

2010-05-13 @ 16:43:30
Postat av: Aniaa

Ellerhur! <3

2010-05-14 @ 11:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0