300 inlägg

hejsan, det här blir mitt 300:de inlägg :)   just nu ligger jag på golvet med datan medans dom andra sitter i soffan och kollar på nån serie.
har varit halvtrött hela dan och klockan är bara kvart i elva, till middag och idag blev det hemmagjord pizza (y)   jag har aldrig tyckt om det så jätte mycket men den här blev riktigt god.
tror inte det blir så mycket mer bloggande ikväll för det blir nog inte så sent idag, och dessutom har peter och magda bytt rum med jacob satt nu har dom också rum på övervåningen så vi kommer nog inte kunna va uppe så länge, menmen ;)   jag har ändå inte så stor lust med det.
vi höres tomorrow.
XOXO Gossip girls ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0