duscha...

... har jag fortfarande inte gjort, men nu har jag kollat på allas bloggar och ätit lite godis :]   så NU ska jag duscha.
jag skulle ju ha varit med conne ikväll, men så hade sanna frågat om dom kunde sova och då sa conne att hon skulle va med mej så sanna föreslog att vi tre skulle sova hos sanna, tycker jag låter riktigt mysigt ;)   kommer ni ihåg hur tajta vi va förut ? jag och sanna prata om det här om dan och kom fram till att vårat liv bestog av: (mej och sanna alltså) skola, vi två gick hem till mej åt mellis gick ut med hunden och sen skjutsa vi henne hem när jag skulle till träning.
hahah vi va med varandra minst tre gånger i veckan och hade alltid mycket att prata om :'/   herregud vilka minnen vi har sötnöt.
nu ska vi sluta deppa och och gå och duscha istället ^^


alla minnen med er är dom som betyder mest och jag alltid kommer att komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0