förlåt för onödigt inlägg...

förslåt för inlägget innan men jag kände mej bara så irriterad allt, men nu lämnar vi det ;)   fast har typ inget annat att prata om.
ska väl gå och lägga mej om en halvtimme eller nåt, är inte så jätte trött men det behövs för att jag inte ska vara jättetrött imorron :D   för vi har forum i skolan (folk uppträder å grejer) ich då ska jag presentera.
jag har ingen aning om vad jag ska säga, jag skulle ha presenterat med cornelia men hon är fortf. sjuk och sen så kommer jag säkert skämma ut mej totalt -.-'   men det får vi ta imorrn istället för det vill jag inte börja oroa mej om nu.
så det här blir det sista inlägget för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0