förlåtförlåtförlåt !

förlåt för att jag inte skrev nånting igår, men efter skolan gick jag hem och hämtade sovsaker sen åkte jag till centrum med conne och mötte hedda och sanna där sp köpte vi middag, godis och ansiktesmasker och sånt :)   sen fick vi skjuts hem av heddas pappa hem till henne.
där började vi med maten på en gång typ, tände ljus åt kött för flera hundra och hade det allmänt mysigt ;)   efter det gick vi med sanna till buussen (den svikaren) menmen.
sen gick vi hem till conne å bastade och satte på ansiktsmask och hårinpackning, och sen va det inte så mycket mer kvar av kvällen eller ja vi satte på grease och sen när den va slut somna conne och jag och hedda låg och pratade om killproblem ;p   så somna vi typ tre eller nåt.
NU SKA JAG DUSCHA SÅ BILDERNA (JAG LOVAR) KOMMER NÄR JAG HAR DUSCHAT Å SÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0